sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

                                HELLO THERE !





Moi vaan kaikille! Mä oon Henna ja aattelin nyt alkaa kirjoittelee blogia.
Mullahan siis on ollut varmaa kaks tai kolme blogia aikasemmin,mut
sillon ei oikee ollut motivaatiota kirjoittamiseen,joten sit poistin ne :D.
Sillon mulla ei kyllä ollut kameraakaan mutta nytpä on! Nyt tässä mun
ekassa blogitekstissä aattelin kertoa itestäni vähän jotain perustietoja
ja sit lopuks laittelen kivoja kuvia! 


Eli aloitetaan! Mun koko nimi on Henna Kuronen.Asun Keski-Suomessa,sen tarkemmin
en kerro.Oon 16-vuotias pirtsakka tyttö! Tai noh pirtsakka ja pirtsakka.Mutta kuitenki
oon aina pirteä ja iloinen ! :) Toki on mulla huonojakin päiviä,jolloin oon vähän maassa.
Mutta se on elämää se! Mä en oikee harrasta mitään :\ Käyn lenkillä kyllä,välillä laulen ja
soittelen pianoo.Oon myös käyny kuorossa,mut se kuoro ei oikee ollu ihan mun juttu kyllä.
Ja siis oon käynyt peruskoulun ja syksyllä aloitan amiksen! Menin siis amikseen enkä lukioon. Hain kyllä lukioon,mutta se oli ihan mun vika vaihtoehto yhteishaussa! Oisin
kyllä päässyt lukioon,mutta halusin mennä amikseen koska lukio ei oo mun juttu.
Mun yks unelma on,että pääsisin työskentelee lasten kanssa! Ja mä oon aika lähellä
mun unelmaa,mutta on siihen vielä matkaa :) Wii! Jos haluatte niin voin tehdä
erikseen postauksen mun unelmista tai tuosta unelmasta,josta kerroin.

Voisin vielä vähän kertoa mun perheestä.Eli meiän perheessä on seitsämän muuta ihmistä (mut on siis laskettu mukaan :DD) ; siis mun perheeseen kuuluu, minä,2 isosiskoa (Hanna ja Heidi),pikkuveli (Jaakko),pikkusisko (Anna), äiti (Minna) ja iskä (Vesa).Ja lemmikkeinä meillä on kaks kissaa (Maikki ja Vinski) sekä koira (Turbo).

Tässä oli tämä mun "eka" kunnollinen blogipostaus.Kertokaa kommenteissa postausehdotuksia! Ja jep. 



Tässä on siis meidän yksi kisu Vinski.


 Tämä tässä on meidän koira
 Turbo.
 Jaa tässä minä :D
 Jaa taas mä oon tässä.
 Äiti teki vähän aikaa sitte raparperipiirakkaa,namnam.













Ja tää vika kuva missä on tää heinä niin tää on otettu viikko
sitten meiän mökillä! aika artsy vai mitä? ;) Tän kuvan jälkeen
laitan mun somet jossa olen.Eli siis instassa,snäpissa ja
ask.fm:ssä olen :) Tässä oli tämä postaus joten se ois moi! <3




@hennakuronen99
@hennaaaa__
@hennakuronen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti