tiistai 30. kesäkuuta 2015

                            Youtube kanava? Vlogaus?





Heissan! Nyt te varmaan mietitte,että mikä hiton youtubekanava? Noh minäpäs kerron teille,
oon siis pitkään miettinyt että pitäiskö mun alkaa vlogaa/vloggaa. En tiedä kirjotetaaks se
yhellä g:llä vai kahella.Mutta niin sellaista olen miettinyt.Mitä mieltä te olette kannattaisiko
minun alkaa vlogaa? Tietysti kirjoittaisin blogia,mutta siinä ohessa voisin tehdä videoita.
Mullahan on siis jo oma youtubekäyttäjä ja olen joskus sinne videoitakin laittanut,mutta 
poistin ne heti :D Koska ne oli puhelimella kuvattuja.Nyt mulla olisi hyvä kamera siihen 
tarkoitukseen.Joten nyt haluan kuulla teidän mielipiteitä! :) Voitte tohon alas kommentoida,
että minkälaisia videoita te tykkäätte katsoa ja minkä videon voisin tehdä aloitusvideoksi!


Mä sit valitsen kommenteista ne parhaat videoideat! ;) 

Mä ite tykkään katsoa myday videoita,kauneuteen ja muotiin liittyviä videoita,höpötysvideoita,
diy videoita ja vähän kaikenlaisia videoita! Joten jos nyt mä alan vlogaa niin munki videot
olisivat jotain tuollaisia. Mitäs sanotte? Olisiko semmoiset videot kiinnostavia? Nyt tarvitsen 
teidän mielipiteitä asiaan.Olisi tooosi kiva jos kommentoisitte! <3 pus.

Sanon vielä edellisestä postauksesta sen,että ne kuvat ja kuvatekstit meni ihan päin pyllyä.En tiedä miksi,mutta en niitä jaksa ruveta enää muokkailee.Laitan tän postauksen loppuun muutaman kuvan.Joten nähdään seuraavassa postauksessa. En kyllä tiedä onko se postaus
video muodossa vai missä mutta se nähään sitte.Laitan myös tähän linkin mun youtubekanavalle :)  https://www.youtube.com/channel/UCMp_W-6aWMKQCyyKQcn9H9A



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti